č.

Dotaz

Odpověď

1.

Mám problém s podáním žádostí o účast přes portál https://pruvodce.beta3.tacr.cz/. Pří podání žádosti a kliknuti na tlačítko "Požádat o účast", stránka nás automaticky přesměruje na první stránku https://sista.tacr.cz/ucet/.

V případě, že nejste v elektronickém systému Průvodce https://pruvodce.beta.tacr.cz/ zaregistrováni, musíte se zaregistrovat (modré tlačítko "Registrovat se" vpravo na obrazovce SISTA - https://sista.tacr.cz/ucet/) a vytvořit si profil Uchazeč/Příjemce. Následně pak můžete podat žádost o účast/nabídku. V případě, že jste již v elektronickém systému zaregistrováni s profilem Uchazeč/Příjemce, přihlásíte se pomocí svého profilu.

č.

Dotaz

Odpověď

2.

Na koho se mohu obrátit s technickými problémy v systému Průvodce?

V případě technických problémů v systému Průvodce kontaktujte: [email protected].

č.

Dotaz

Odpověď

3.

Mohu přidat editační práva jiným osobám, aby mohly spolupracovat na nabídce?

Systém Průvodce podáním nabídky neumožňuje, aby na editaci nabídky mohlo spolupracovat více uživatelů. Sdílení lze využít pouze pro čtení rozpracované nabídky. Editace nabídky je možná pouze pod účtem osoby, která tuto nabídku za účastníka založila.

č.

Dotaz

Odpověď

4.

Mohu odeslané podání vzít zpět v Průvodci a podat znovu upravené či doplněné podání?

Odeslanou nabídku prostřednictvím Průvodce již není možné vrátit zpět k opravě ani editovat.

č.

Dotaz

Odpověď

5.

Jak mám podepsat a zaslat Potvrzení o autenticitě datové věty (podání)?

Potvrzení o autenticitě datové věty (podání) zašlete do naší datové schránky, nejpozději do 48 hodin po lhůtě pro podání. Dokument není nutné elektronicky podepsat. Podrobnosti viz zadávací dokumentace, kap. Způsob a lhůta pro podání.

č.

Dotaz

Odpověď

6.

Mohu se účastnit jednání v rámci soutěžního dialogu/dialogu online formou?

Není možné se jednání účastnit online formou. Všechna jednání jsou prezenční formou v sídle TA ČR.

č.

Dotaz

Odpověď

7.

V rámci obdržené Výzvy k projednávání aspektů veřejné zakázky v soutěžním dialogu/dialogu je stanoven termín pro další jednání. Je možné tento termín změnit na jiný termín?

Stanovený termín projedávání aspektů veřejné zakázky není možné změnit, a to z důvodu zachování rovného přístupu ke všem účastníkům řízení.

č.

Dotaz

Odpověď

8.

Kde naleznu vzor smlouvy o spolupráci (smlouva o konsorciu)? Musím smlouvu o konsorciu zveřejnit v registru smluv?

Obecný vzor pro inspiraci naleznete zde: https://www.tacr.cz/dokumenty/minimalni-nalezitosti-smlouvy-o-spolupraci-v01. Ano, musíte smlouvu zveřejnit, pokud jednou ze smluvních stran je povinný subjekt dle § 2 odst. 1 zákona o registru smluv.

č.

Dotaz

Odpověď

9.

Smlouva o spolupráci (smlouva o konsorciu) má být podepsána všemy subjekty nebo stačí podpis jen hlavního řešitele? Je přípustná další změna smlouvy v rámci realizace projektu?

Smlouva o spolupráci (smlouva o konsorciu) musí být podepsaná všemi subjekty. Následné změny jsou na uvážení smluvních stran.

č.

Dotaz

Odpověď

10.

Musí být hlavní řešitel zároveň garantem kvalifikace?

Osoba hlavního řešitele nemusí být zároveň garantem kvalifikace. Je na samotném uvážení účastníka, koho určí jako hlavního řešitele.

č.

Dotaz

Odpověď

11.

Jakou formou mám odeslat doplnění/vysvětlení údajů a dokladů k obdržené Žádosti o objasnění nebo doplnění údajů?

Doplnění/vysvětlení údajů a dokladů odesíláte prostřednictvím datové schránky s označením: ID veřejné zakázky.

č.

Dotaz

Odpověď

12.

Je nutné dokládat doklad o vzdělání a životopis i v případě členů řešitelského týmu, kteří nejsou garanty žádné kvalifikace?

Ano, je nutné, aby každý člen řešitelskému týmu doložil doklad o vzdělání a životopis dle zadávacích podmínek.

č.

Dotaz

Odpověď

13.

Jaký doklad o vzdělání je nutné doložit v případě, že člen řešitelského týmu nemá vysokoškolské vzdělání?

Člen řešitelského týmu bez vysokoškolského vzdálání dokládá doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání.

č.

Dotaz

Odpověď

14.

Je stanoveno, jak má být osoba znevýhodněná na trhu práce zapojena do řešitelského týmu?

Je na samotném uvážení účastníka, zda a jakým způsobem zapojí osoby znevýhodněné na trhu práce do řešitelského týmu.

č.

Dotaz

Odpověď

15.

Jsou stanoveny maximální nebo minimálni osobní náklady na 1 hodinu práce pro členy řešitelského týmu?

Je na vašem uvážení, zda a jakým způsobem zapojíte osoby znevýhodněné na trhu práce.

č.

Dotaz

Odpověď

16.

Jak se plánuje rozpočet v případě konsorcia, má každý subjekt vlastní rozpočet?

Finance jsou plánovány jako jednotný rozpočet projektu, který se rozpadá dle zapojení jednotlivých členů konsorcia.

č.

Dotaz

Odpověď

17.

Je možné procento režie rozdělit mezi členy konsorcia nerovnoměrně – někdo bude mít 25%, někdo 0% nebo musí být režie rovnoměrně rozělena?

Procento režie uvedené v nabídce se vztahuje na všechny členy konsorcia jako maximální. Režijní náklady se vyčíslí z přímých uznaných nákladů pro každou organizaci zvlášť v každé žádosti o platbu. V každé žádosti o platbu žádá příjemce konkrétní částku za režii pro každou organizaci zvlášť až do maximální výše.

č.

Dotaz

Odpověď

18.

Považují se odměny členů řešitelského týmu za uznatelné náklady?

Do osobních nákladů na jednu hodinu práce lze zahrnout všechny náklady definované ve všeobecných podmínkách.

Připomínáme, že Smlouva o poskytnutí podpory obsahuje řadu výluk proti těmto všeobecným podmínkám.

Finanční prostředky na každou osobu či roli lze vyplácet pouze prostřednictvím mzdy/platu. Osobě pracující na projektu nelze tedy vyplatit pouze odměnu.

č.

Dotaz

Odpověď

19.

Považuje se návštěva u lékaře, dovolená, neschopnost za uznatelné náklady?

Smlouva o poskytnutí podpory se uzavírá na skutečně odpracované hodiny členů týmu, kteří se podílejí na řešení předmětného projektu. Osobní náklady na jednu hodinu práce v daném měsíci jsou odvozeny od celkové mzdy/platu daného pracovníka v daném měsíci. Do projektu uvádíte poměrnou část odpovídající počtu odpracovaných hodin.

č.

Dotaz

Odpověď

20.

Kdy a jakým způsobem mám oznamovat změny v rámci veřejné zakázky?

Máte povinnost dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, informovat zadavatele o veškerých změnách, které se dotýkají vaší právnické/fyzické osoby bezprostředně poté, co se o nich dozvíte, a to prostřednictvím emailu: [email protected].

č.

Dotaz

Odpověď

21.

Kdy a jakým způsobem mám oznamovat změny v průběhu realizace projektu?

Máte povinnost dle zákona č. 130/2002 Sb., o podpoře výzkumu, experimentálního vývoje a inovací, informovat poskytovatele o veškerých změnách, které se dotýkají vaší právnické/fyzické osoby do 7 kalendářních dnů ode dne, kdy se o takové skutečnosti dozvíte, a to prostřednictvím informačního systému poskytovatele.

č.

Dotaz

Odpověď

22.

Mohu v rámci veřejné zakázky podat více nabídek?

Ne, nemůžete podat více nabídek. Ne, nemůžete podat více nabídek. Pokud podáte více nabídek, vyloučíme vás ze zadávacího řízení. Zákaz podat více nabídek mají i subjekty konsorcia. Subjekt konsorcia nemůže podat sám další nabídku.

č.

Dotaz

Odpověď

23.

Je možná osobní či telefonická konzultace k podání?

Jakákoliv konzultace v rámci veřejné zakázky není možná, z důvodu zachování zásady rovného zacházení a zákazu diskriminace ve vztahu k ostatním účastníkům. Komunikujete pouze prostřednictvím emailu: [email protected]. V rámci komunikace je nutné vždy uvést do předmětu emailu kód projektu: ID veřejné zakázky.

č.

Dotaz

Odpověď

24.

V rámci žádosti o účast v soutěžním dialogu mám dotaz ke způsobu řešení veřejné zakázky, jakým způsobem mám požádat o vysvětlení?

V rámci žádosti o účast v soutěžním dialogu nepodáváme vysvětlení ke způsobu řešení veřejné zakázky. To je předmětem až samotného jednání soutěžního dialogu. Ve fázi žádosti o účast můžete požádat o vysvětlení v rozsahu žádosti o účast, zejména kvalifikačních parametrů. Písemnou žádost o vysvětlení odešlete na adresu: [email protected], do předmětu emailu uveďtě kód projektu: ID veřejné zakázky.